Zomer & winter

20 lessen

Winterlessen

• Oktober tot maart
  • Tenniscentrum De Snas (Affligemdreef 185, 9300 Aalst)
  • Inschrijvingen rond augustus/september.
8 lessen

Zomerlessen

• April tot juni
  • Op onze club
  • Inschrijvingen rond februari

Plaatsen beperkt

Zowel in de zomer als in de winter zijn de plaatsen beperkt gezien het aantal beschikbare terreinen. De prijzen variëren in de lente tussen 60 euro en 100 euro (afhankelijk van de leeftijd) en tijdens de winter tussen 150 euro en 300 euro.

Enkel voor leden

De inschrijving voor tennislessen is voorbehouden voor de leden. Ben je nog geen lid van TC Resschebeke dan maken we eerst de inschrijving in orde. Klik hier voor meer informatie over lidmaatschap.

Start met tennissen

Hoe kan je je inschrijven?

We informeren alle leden (en geïnteresseerden) tijdig via een clubmailing. Inschrijven voor een lessenreeks kan via het clubdashboard op de website van Tennis Vlaanderen. Kies voor de juiste doelgroep en duid alle momenten aan waarop je les kan volgen. Dit helpt ons om een planning te maken en verhoogt je kans om les te kunnen volgen. Een inschrijving voor een lessenreeks betekent niet automatisch dat je ook effectief les zal kunnen volgen.

Planning

Na het afsluiten van de inschrijvingen maken we de planning op waarbij we maximaal rekening houden met de beschikbaarheden. We proberen uiteraard om iedereen een plaats te geven maar kunnen dit moeilijk garanderen. Indien er geen plaats is laten we dit zo snel mogelijk weten. De definitieve planning communiceren we via een mailing.

Start van een lessenreeks

Bij de start van de lessenreeks kan je de contactgegevens vragen van de lesgever en de hoofdtrainer. Ben je voor een bepaalde les  afwezig (ziekte, vakantie, …) laat je dit zo snel mogelijk weten. Bij de eerste les zal er altijd iemand van het bestuur aanwezig zijn, zodat je nog een vraag kan stellen indien nodig.

Betaling

Na het communiceren van de planning en nog voor de start van de lessenreeks ontvang je via email de rekening. Gelieve deze zo snel als mogelijk en binnen de 30 dagen te betalen met vermelding van de gestructureerde mededeling. Er worden behoudens een aantal uitzonderingen geen terugbetalingen uitgevoerd.