LIDMAATSCHAP

Lid worden in Resschebeke

Welkom in Resschebeke

Hoe kan je lid worden?

Ik ben reeds lid geweest bij tennis vlaanderen

Ben je op dit moment of in het verleden al lid geweest bij ons of een andere tennisclub in Vlaanderen?

Dan heb je al inloggegevens voor de website van Tennis Vlaanderen. Ga naar ons clubdashboard op de website van Tennis Vlaanderen, log in, navigeer naar Tarieven en vraag je abonnement aan.

Ik ben nog nooit lid geweest bij tennis vlaanderen

Ben je nog nooit lid geweest van een Tennisclub in Vlaanderen?

Ga naar de site van Tennis Vlaanderen en vul al uw gegevens in.

Abonnementen

Onze prijzen

Volwassenen

€ 130

Vanaf een 2de lid gedomiclieerd op het zelfde adres bedraagt het lidgeld € 115 per lid.

Gezin

€ 340

Gezinsleden die op het zelfde adres gedomicilieerd zijn met een maximum van 5 personen. Vanaf 6e gezinslid 30 euro extra per persoon.

Abonnementen

Jeugd & Kids

Kids I

Geboren tussen 2019 en later

€ 30

Kids ll & Jeugd l

Geboren tussen 2013 en 2018

€ 45

Geboren tussen 2009 en 2012

€ 60

Jeugd ll

Geboren tussen 2002 en 2008

€ 80

Overtuigd?

Stuur je aanvraag door

Bijna klaar!

Blijf op de hoogte

TC Resschebeke communiceert belangrijke informatie over onze club via mailing. Maar doorheen het jaar vind je ook veel informatie, foto’s, … via onze besloten Facebookpagina. Maak je geheel vrijblijvend lid van deze groep.